GTM-T4MTNN5a

A menüsoron kattintsunk az WEBSHOP/ZENEHALLGATÁS menüpontra. Ennek eredményeként az összes termékkategóriát látni fogjuk. Rákattintva a „termék kategóriára” eljutunk a kívánt termékekhez. Ha megtaláltuk a keresett terméket, kattintsunk a KOSÁRBA feliratra. Így eljutunk egy összesítő oldalra, ahol megnézhetjük kosarunk tartalmát és láthatjuk a többi terméket is és újabb terméket tudunk a kosárba helyezni.

Amennyiben befejezte a kiválasztást, akkor rá kell kattintani a „Megrendel” fülre, ezután meg lehet tekinteni a KOSÁR teljes tartalmát. Itt még lehet módosítani a megrendelést. Majd ezen az oldalon kell megadni a megrendelő adatait és ki kell választani a fizetési módot. (Utánvétes, banki utalás, PayPal) A fizetési módot megadva jelenik meg az adott megrendelésre vonatkozó postaköltség összege. A postaköltség a súly, darabszám és fizetési mód függvényében változhat. (Utánvétnél drágább, banki átutalásnál - mivel ilyenkor sima ajánlott küldeményként postázzuk a küldeményt- olcsóbb.)

Tipp: Amennyiben már regisztrált felhasználónk, de elfelejtette jelszavát, úgy használja az „Elfelejtett jelszó” menüpontot. (Belépésnél.)

Ha be vagyunk jelentkezve, a kiválasztott termék van a kosárban, akkor folytassuk a vásárlást és állítsuk be a SZÁMLÁZÁSI CÍMET (külön áfás számla igényt) és a SZÁLLÍTÁSI CÍMET.

Külföldi rendelés esetén kérjük kérjen segítséget az almazenekar(kukac)almazenekar.hu e-mail címről.

Fizetés utánvéttel:

Az internetes vásárlás végeztével pár percen belül kapunk egy MEGERŐSÍTŐ E-MAILT rendelésünk sikerességéről. Az ebben található linkre rákattintva tudjuk a rendelést véglegesíteni.

Ha az utánvétes fizetésmódot választjuk, akkor a megrendelt csomag végösszegét, azaz a termék értékét, illetve a szállítási- és csomagolási költséget a postásnak, a csomag átvételekor kell készpénzben kifizetni. Amennyiben a postás nem talál a megadott címen senkit, értesítőt hagy a postaládában, amivel be lehet menni a postahivatalba és fel lehet venni a csomagot. Sajnos néha előfordul, hogy a postás nem hagy értesítőt, ezért ha 7 napon belül nem érkezik meg a csomag, érdeklődjön a postán, mert lehet, hogy ott van a küldemény. Amennyiben sikertelen a kézbesítés, visszakerül a webáruházba a csomag, ebben az esetben a megrendelőt értesítjük e-mailben.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy amennyiben a csomagot nem a megrendelő (vevő) veszi át, az ebből fakadó problémákért nem tudunk felelősséget vállalni, ezért kérjük, ha kollégája, szomszédja vagy a portás személyzet stb. veszi át a csomagot, írjunk egy meghatalmazást, s így a csomag átadható.

__________________________________________________________________________________

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK


Figyelem! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy át nem vett küldemények esetében a postai díjat nem áll módunkban visszatéríteni.

Szállítási határidők utánvét esetén:

A szállítási határidő a megrendelés leadásától számított 3-8 munkanap.

Kivétel: új termék esetén előfordul, hogy a szállítási határidő 3-14 munkanapra tolódik.

Előrendelés:

Az előrendelés az az időszak, amikor lefoglalhatjuk a forgalomban még nem lévő terméket. Az előrendelés időszakában leadott rendeléseket előkészítjük, és az országos megjelenés/szállítás napján kézbesítjük az egész ország területére. A szállítás napjáról e-mailben adunk értesítést, nem telefonon!

Figyelem!

Banki átutalással előrendelt termékeket csak abban az esetben tudjuk az országos megjelenés/szállítás napján postára adni, amennyiben a végösszeg az országos megjelenés/szállítás napja előtt 3 munkanappal beérkezik számlánkra.

Tipp: Javasoljuk, hogyha látjuk, hogy nem biztos, hogy odaér átutalásunk az országos megjelenés/szállítás napja előtt 3 nappal már ne indítsunk utalást, hanem rendeljük meg utánvéttel, így biztosan teljesíteni tudjuk adott napra a kézbesítést.

Szigorítások:

Aki nem veszi át küldeményét a következő rendelés jogát is elveszíti, azaz nem teljesítjük azt, kivéve ha az előző postai költségeket is kifizeti. Sikertelen kézbesítés esetén a megrendelőt terheli a szállítási díj megfizetése, függetlenül az átadás sikerességétől. Ha látja, hogy ilyen probléma áll fenn, mihamarabb vegye fel velünk (almazenekar@almazenekar.hu, vagy a 06-70-516-1893) a kapcsolatot, hogy elkerüljük az ilyen eseteket.

A már kifizetett terméket nem áll módunkban visszaváltani. (Kivétel: amennyiben a termék hibás vagy a szállításkor megsérült.)

Csak ép, sérülésmentes termékeket postázunk. Amennyiben a termék szállítás során megsérül, vagy a lemezről felbontás után kiderül, hogy gyárilag hibás, akkor a sérült termék visszaküldése után, azt térítésmentesen cseréljük. A reklamációt kérjük e-mailben elküldeni: az almazenekar@almazenekar.hu mailcímre. Egyéb esetben a terméket nem áll módunkban visszacserélni.

Tulajdonjog:

Az áru az Alma Együttes tulajdonában marad az ár teljes kifizetéséig.

Kapcsolat:

A webáruházzal, rendeléssel, termékekkel és minden egyéb kereskedelmi kérdéssel kapcsolatban a szabopal@almazenekar.hu , illetve munkanapokon 9:00-18:00 között a 06-70-516-1893 -as telefonszám áll rendelkezésükre!

A rendelés leadása a fentiek tudomásulvételét s elfogadását is jelenti !